dinsdag 8 juli 2008

Oh dierbaar België

Zo verhuizen naar het buitenland is leuk, maar veel papierwerk. De eerste week in ons landje was druk druk druk. Stadhuis, mutualiteit, VDAB, diploma gaan halen etc. Ik had ook nog eens iemand op bezoek van maandag tot woensdag om rond te leiden in België. We zijn langs Brugge, Brussel, Leuven en natuurlijk Diest gepasseerd.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat Brussel eigenlijk echt wel een mooie stad is. Ik denk gewoon dat ik er vroeger minder affiniteit meehad omdat alles in het Frans is. Terwijl ik mij deze keer voelde alsof ik thuiskwam...De eerste week tussen al die Nederlandstaligen was niet altijd simpel (raar maar 100% waar). Iets anders dat bij België hoort...Rock Werchter! Het was al jaren geleden dat ik nog een combiticket had, maar dit jaar was het weer van dat! Last minute wel...want ik ben zonder ticket naar daar gegaan :). Rock Werchter kort samengevat: warm, nat, vermoeiend maar supergoed!

Ander nieuwtje: ik heb mijn ticket naar de States eindelijk gekocht! Van 5 tot 25 augustus is Kim ribbedebie. Wat ik zeker ga doen is Boston en NYC. Ik kijk er enorm naar uit. Ik kan mij dat echt niet voorstellen dat ik binnen een maand ofzo op Times Square ga rondlopen...het leven kan toch mooi zijn he?

1 opmerking:

eddy zei

he kim het is fijn om eens iets te weten wat je allemaal doet.Als je nog eens nieuwe fotos hebt stuur je die dan eens door.Veel liefs en dikke kusseen van papa.