woensdag 28 mei 2008

The comeback

Mijn vakantie begin deze maand heeft me goed gedaan. 12 dagen doen wat ik wilde, dat was al lang geleden! Spanje was leuk, het weer was alleen niet zoals het had moeten zijn. Ik heb er wel plezier in gehad met de Kia Picanto door de bergskes te crossen naar onder andere Sevilla en Cordoba :).


Toen ik terug aankwam in Parijs was het veel minder met mijn enthousiasme. Mijn terugkeer naar Belgiƫ kwam plots zeer kortbij. Enkele maanden, waren enkele weken geworden. En ik besefte toen pas wat ik hier allemaal (vrijwillig!) achterlaat. Het is allemaal zo officieel nu, ik kreeg mensen over de vloer die mijn appartement willen huren enzo. Maar het is tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik probeer nu al vanalles te regelen voordat ik terugga naar Belgiƫ, want ik heb alleen mijn nationaliteit behouden. Een hoop papierwerk te doen dus, voor ik hier vertrek. Naar de bank, de ambassade, proberen werk te zoeken (wat niet zo evident is vanuit een ander land) etc. Genoeg werk aan de winkel dus, en geen tijd om na te denken over hoe hard ik mijn leven in Parijs zal missen (gelukkig). Nog 4 weken te gaan...

Geen opmerkingen: