maandag 7 april 2008

Nieuwtjes

Vorige week stond in het teken van optimisme en relaxatie. Dankzij mijn geweldige (!) vakantie zag ik het weer volledig zitten. Niks dat me kwaad kon krijgen, niks dat me kon stresseren...

Mijn vriendin Nicole kwam donderdag op de proppen met het idee om samen naar Venetië te gaan omdat de vliegtickets supergoedkoop waren. Ander argument: "Komaan Kim, als ik terug in de States ben, kunnen we misschien nooit meer samen naar Italië gaan!" Fair enough. Ik vond het wel een goede reden en hup...op een half uur was alles geregeld. Binnen iets meer dan twee weken ben ik in Venetië voor een korte citytrip!

Ik heb deze week ook m'n nieuwe collega ontmoet. Vandaag is haar eerste officiële werkdag. Leuk om weer eens iemand anders te ontmoeten. Meneer Verandering is mijn beste vriend :).

Het weekend heb ik voor mezelf gehouden aangezien de 6 komende weekends druk druk druk zullen zijn.

Ik probeer de komende weken ook te weten te komen of ik de "naar België komen om geld te sparen" - stap kan overslaan. Indien het antwoord ja is, zal ik dus eind dit jaar naar de USA verhuizen...later meer hierover.

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.