woensdag 16 april 2008

Bezoekers & 1 hysterische kip

Zoals gepland kreeg ik dit weekend Bieke & Liesbeth over de vloer. Spijtig genoeg moesten ze zondagmiddag al terug naar België, maar we hebben wel wat tijd gehad om bij te praten en herinneringen op te halen (na 8 maanden!). En yes, ze hadden een HUMO bij! Dank u meisjes!!!

Zondagnamiddag toen ik en Mike overbleven, besloten we op naar het Vrijheidsbeeld te gaan (ja in Parijs hebben we dat ook :)). Onderweg mochten we getuigen van een klein accidentje dat een beetje uitliep. Een jonge kerel reed een vrouw in een Mercedes aan. De gewoonlijke procedure: beide auto's aan de kant, papiertjes invullen, eventueel een kleine discussie en hup alles geregeld. Zo ging het dus NIET, beide auto's aan de kant, maar dan...de vrouw begint hysterisch te roepen en de jongeman probeert haar te kalmeren. Maar dat had blijkbaar het omgekeerde effect want ze begon hem te slaan. Niet één of twee keer, maar een hele reeks van vrouwelijke mepjes volgden. Als kers op de taart begon ze ook nog eens blutsen in zijn auto te stampen en...ja haar brak ze zijn achteruitkijkspiegel af! Dit alles gepaard met gebrul evidemment! We hadden medelijden met de jongeman, maar wij vonden het tegelijkertijd hilarisch! Wel heel onvolwassen en onverantwoordelijk, de vrouw had haar kindje in de auto zitten dat de hysterische reactie van zijn mama heeft gezien...kan mij niet voorstellen dat dit goedgekeurd zou worden door Supernanny. Spijtig genoeg hebben we het niet kunnen filmen, hoeveel keer we gezegd hebben tegen elkaar, damn dit was ne hit geweest op Youtube :)...

Morgen krijg ik een ander interessant bezoekje. Vorige week kreeg ik van Ellen Theunen, leerkracht in Xios, een mailtje. Deze week zijn 2 PR&VL in Parijs, net als ik dat twee jaar geleden heb gedaan. De vraag was of ze mochten langskomen bij HL.COM. Mijn baas was dadelijk akkoord en ik zal ze dus met veel plezier morgen ontvangen. Wordt interessant denk ik :). Het doel was: de limburgers overtuigen om onder hun kerketoren uit te komen. Is dit een mission impossible?
Voor de rest ga ik morgen salsa dansen (of een poging doen tot...) en vrijdag ben ik uitgenodigd op een etentje en daarna ga ik mijn schat Anneleen en haar lief halen op Gare du Nord. Nog een weekendje voor gids spelen dus :). Ik denk dat ik stilaan centjes moet beginnen te vragen :).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wel, als ge dan toch geleide wandelingen geeft....teovallig nog plaats op uw vloer ergens einde mei? Want ik ben nog nooit in Parijs geweest...;-)

Unknown zei

veel pret met de salsa ga deze avond ook als je eens terug thuis bent zullen we eens dansen hi hi