dinsdag 22 januari 2008

Welkom!

Beste vrienden, welkom op mijn nieuwe blog. Ik heb missmzungu.blogspot.com vaarwel gezegd en deze Kims Advontuur het leven in geroepen. Deze blog zal uitsluitend gaan over mijn reizen, reisplannen en culturen in het algemeen zeg maar. Allee, da's toch de bedoeling. De vorige blog was zowat vanalles door elkaar. En omdat het leven zoveel meer is dan werken alleen, besluit ik om het werk op het werk te laten en deze blog wat persoonlijker te maken. Ook voor de vriendjes en familie die helemaal niet geïnteresseerd is in communicatie, zal deze blog wat aangenamer zijn. De motivatie komt onder andere door het lezen van Fente's blog en Pamela's blog, twee vrouwen die ook in het buitenland wonen. Maar ook dankzij ons Ruth die gisterenavond vroeg hoe het nu eigenlijk zat met mijn blog, na mij eerst naar Freerice.com verwezen te hebben (waarvoor ook dank).

Zoals de meesten onder jullie wel weten, verblijf ik al bijna een jaar in Parijs en ja hoor, ik kom terug naar België. Maar als mensen mij vragen: "definitief?" vind ik het heel moeilijk om daar ja op te antwoorden. Eens nomade altijd nomade?

1 opmerking:

Ruth & Johan zei

Succes!

en nu echt dodo :-)

x