woensdag 19 maart 2008

Update

Hallo, even een serieuze blogpost om een update te geven van mijn leven hier :).

Op het werk zie ik het nu al terug een beetje meer zitten. We hebben nieuws gehad van Skype dat we ze als klant houden minimum tot in juni - in plaats van april. Ze hebben namelijk alle Europese PR bedrijven terug in competitie gezet om eens te zien wat dat geeft (behalve het Duitste PR team dan). De beslissing of we Skype als klant houden zal eind juni vallen, geen zorgen voor mij dus, want ik ben dan zelf ook weg :), en dat laatste is WEL 100% zeker. Bye bye stress!

Eén van mijn collega's vertrekt en op 7 april zullen we dus een nieuw teamlid hebben. Spannend! Als het niet meevalt is het niet erg, want ik zal er maar even mee moeten samenwerken. Erger dan de huidige collega kan het moeilijk zijn, want ik denk dat ze de één van de meest egoïstische en jaloerse personen is die ik ooit heb gekend. Afwachten...

Ik heb trouwens een fantastische job aangeboden gekregen voor juli en augustus, maar ik ga hier nog niet meer over vertellen want het is allemaal nog niet zeker. Kort samengevat hangt het er vanaf of het desbetreffende bedrijf een grote klant al dan niet binnenhaalt. Zo ja, krijg ik de job. Later (misschien) meer hier over dus.

Voor de rest, vertrek ik zaterdagmorgen op skivakantie voor een week naar Chamonix. Het zal mij goed doen. Buiten enkele verlengde - maar toch nog steeds korte - weekendjes in Londen of Zuid-Frankrijk, is het al van augustus 2006 geleden dat ik nog langer dan 4 dagen op vakantie ben geweest!!! En skiën, ja dat is al geleden van toen ik een jaar of 10 was... Ik kijk er dus enorm naar uit, ben benieuwd wat ik er van ga bakken. Het gaat sowieso leuk zijn. Veel nieuwe mensen leren kennen want het wordt een hele hutsepot van nationaliteiten. Een vriend terugzien die ik al een jaar niet meer heb gezien (dit is degene die mij had meegevraagd - moesten jullie je afvragen waarom ik een week ga skiën met mensen die ik niet ken :))! Het zijn dus allemaal vrienden van vrienden enzoverder. En natuurlijk vlakbij de mooie Mont Blanc. Wat wilt ne mens nog meer? We gaan misschien ook eens een dagje naar Genève of ergens anders, maar dat zullen we dan wel zien...

Volgende woensdag misschien geen quote van de week dus (alhoewel ik niet denk dat iemand dat erg zal vinden), maar ik beloof jullie foto's van de Mont Blanc en wat ski and après ski verhalen...

Tot gauw lieverds!

2 opmerkingen:

Ruth & Johan zei

Geniet ervan.
Mijn eerste vakantie zal '2 dagen chirokamp' zijn in juli.
:-)

x

Unknown zei

geniet er maar van...
heb ook een weekje verlof nu waarvan ik al 3 dagen in bed lig snif snif